REGULAMIN SKLEPU empower media
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2024 roku.
Prawa i obowiązki stron, wynikające z zawarcia umowy kupna-sprzedaży drogą elektroniczną w empower media poprzez stronę https://empowermedia.pl/
Sprzedaż produktów elektronicznych, szkoleń, warsztatów, kursów oraz innych wydarzeń za pośrednictwem https://empowermedia.pl/ realizuje Michalina Patucha, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MP FLOW Michalina Patucha z siedzibą w Siemianowice Śląskie 41-100, ul. Topolowa 2a/1, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługująca się numerem NIP 9730924738.
Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail m.patucha@empowermedia.pl
–
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Administratorem strony, a zarazem “Sprzedającym” jest: Michalina Patucha; nr konta: 02 1140 2004 0000 3602 7696 1805.
- „Kupującym” może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych a także podmioty gospodarcze i inne.
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklep.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
II. RODZAJ I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
- Przedmiotem usług są kursy, konsultacje online i stacjonarne oraz materiały dydaktyczne, które są własnością Sprzedającego.
- Sprzedający ma prawo do dobrowolnej zmiany cen, ekspozycji kursów i materiałów dydaktycznych, dodawania kursów, wycofywania kursów a także przeprowadzania promocji oraz ich kończenia.
- Zasady udostępniania przedmiotów muszą być przestrzegane przez wszystkich użytkowników serwisu.
III. ZAMÓWIENIA
- Przedmioty o których mowa w punkcie II dostępne są w wersji płatnej lub darmowej. W przypadku materiałów darmowych, dostęp jest nieograniczony. W momencie złożenia zamówienia automatycznie tworzone jest konto użytkownika w serwisie https://empowermedia.pl/
- W przypadku materiałów płatnych – dostępu do materiałów i/lub usługi udziela się po uiszczeniu opłaty. W momencie złożenia zamówienia automatycznie tworzone jest konto użytkownika w serwisie https://empowermedia.pl/
- Kupujący nie może dokonać zakupów w sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Kupujący dokonuje zakupów dodając produkty do koszyka.
- Po zakupie towaru kupujący otrzyma e-mail podsumowujący zakupy. Akceptacja regulaminu przez Użytkownika jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na przesyłanie na podany przez Użytkownika adres e-mail informacji handlowej w rozumieniu przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
- Kupujący, którzy są zarejestrowani w serwisie, wyrażają zgodę na przesyłanie informacji oraz komunikatów (w tym komunikatów promocyjnych), za pomocą e-maili oraz przy zastosowaniu środków przekazu (w tym środków telefonicznych i teleinformatycznych). Wysłana wiadomość jest uważana za skutecznie doręczoną.
- Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883).
- Klient może zrezygnować z zamówienia przed jego realizacją.
- Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe lub mogące powstać, jeśli podawane będą nieprawdziwe czy niepełne dane.
- Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.Nr 144) kupujący wyraża zgodę na świadczenie usług drogą elektroniczną.
IV. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Za pośrednictwem sklepu, sprzedawca świadczy na rzecz kupującego usługę drogą elektroniczną.
- Sprzedawca umożliwia kupującemu złożenie zamówienia w sklepie, które prowadzi do zawarcia umowy ze sprzedawcą. Rodzaj zawieranej umowy zależy od przedmiotu zamówienia. W przypadku zamówienia towarów i/lub usług, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Zamawiając treści cyfrowe, dochodzi do zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
- Zakładając konto użytkownika w sklepie, kupujący zawiera ze sprzedawcą umowę o świadczenie usługi konta użytkownika, na podstawie której sprzedawca świadczy na rzecz kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w sklepie. Na koncie przechowywane są dane kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień. Kupujący loguje się do konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Usługa założenia konta w sklepie świadczona jest nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży oraz umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem sklepu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze sklepu, sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania sklepu. Kupujący powinien poinformować sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu sklepu.
- Realizacja zamówienia obejmującego treści cyfrowe następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez kupującego w formularzu zamówienia, wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych.
- Kupujący zobowiązany jest korzystać z założonego konta w sposób zgodny z prawem, regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
- nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich,
- nie wpływający negatywnie na funkcjonowanie platformy, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
- nie udostępniać danych dostępowych do swojego konta w platformie jakimkolwiek osobom trzecim,
- nie rozpowszechniać treści cyfrowych, do których uzyskuje dostęp za pośrednictwem platformy, ani jakichkolwiek ich fragmentów bez uprzedniej zgody sprzedawcy,
- jak również w żaden inny sposób nie naruszać praw autorskich sprzedawcy lub innych podmiotów uprawnionych do tych treści cyfrowych,
- nie wykorzystywać platformy do prowadzenia działań marketingowych,
- nie podejmować prób pobierania treści cyfrowych udostępnianych za pośrednictwem platformy w inny sposób niż ten przewidziany przez sprzedawcę, bądź nie pobierać tych treści w ogóle, jeżeli sprzedawca nie przewiduje takiej możliwości.
- W razie skorzystania przez kupującego z dedykowanej platformy służącej do dostarczania treści cyfrowych w sposób sprzeczny z ust. 9 powyżej, sprzedawca ma prawo do zablokowania kupującemu dostępu do konta.
- Treści cyfrowe dostarczane są w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy. Sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczania aktualizacji zakupionych treści cyfrowych, chyba że się do tego zobowiązał, np. zawierając informacje o przysługujących kupującemu aktualizacjach w komunikatach dotyczących oferowanych treści cyfrowych. W takiej sytuacji, aktualizacje dostarczane są kupującemu zgodnie z oświadczeniem sprzedawcy.
- Sprzedawca może dokonać zmiany treści cyfrowej, która nie jest dostarczana w sposób jednorazowy, jedynie z uzasadnionych przyczyn takich jak usunięcie usterek, ulepszenie treści cyfrowej pod kątem jej przydatności dla użytkownika, dopasowanie treści cyfrowej do potrzeb użytkownika, modyfikacja treści cyfrowej w celu dostosowania jej do aktualnego stanu wiedzy lub ze względu na zmiany prawa. Zmiana treści cyfrowej nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie kupującego. W razie zmiany treści cyfrowej, sprzedawca informuje o niej kupującego w sposób jasny i zrozumiały.
- Jeżeli treściom cyfrowym towarzyszą jakieś dodatkowe świadczenia ze strony sprzedawcy, np. dostęp do dedykowanej grupy na Facebooku, świadczenia te realizowane są zgodnie z informacjami zawartymi w dostępnym na stronie internetowej opisie treści cyfrowej, której towarzyszy dane świadczenie.
- Sprzedawca może przewidywać dodatkowe zasady (np. zasady grupy wsparcia) w celu zapewnienia poczucia bezpieczeństwa i komfortu wszystkich kupujących mających dostęp do dodatkowych świadczeń. Nieprzestrzeganie przez kupującego takich zasad może skutkować pozbawieniem kupującego możliwości korzystania z dodatkowych świadczeń (np. usunięcie z grupy wsparcia).
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu, kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: m.patucha@empowermedia.pl. W reklamacji kupujący powinien określić rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
V. ZAPŁATA
- Zapłata jest zawsze sumą kwoty zakupionych przedmiotów.
- Sprzedający akceptuje płatność na konto bądź poprzez system płatności Przelewy24.
- W tytule płatności Kupujący powinien wpisać dane zamówienia.
- Sprzedający na życzenie Kupującego wystawia fakturę VAT.
- Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
VI. REALIZACJA
- Realizacja zamówienia zawsze następuje po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedającego należności od Kupującego za zamówioną usługę.
- W przypadku konsultacji termin realizacji ustalany jest indywidualnie z Kupującym.
- W przypadku kursów stacjonarnych lub online materiały dydaktyczne dostępne są po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedającego należności od Kupującego za zamówioną usługę. Kurs zaś odbywać się będzie we wcześniej wyznaczonym terminie podanym na stronie zakupu produktu.
VII. REJESTRACJA
- Wszystkie wymienione czynności realizowane są w systemie online.
- Warunkiem zakupu jest zaakceptowanie regulaminu, a następnie dodanie produktów do koszyka.
- Aby dokonać zakupu, nie jest konieczne zarejestrowanie w serwisie.
VIII. PRODUKTY
- Specyfikacja kursów, konsultacji oraz materiałów dydaktycznych jest zgodna ze stanem faktycznym. Sprzedający decyduje o zawartości sklepu, w tym o możliwości akceptacji, edycji, wycofaniu wybranych produktów.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany klasyfikacji kursu z bezpłatnego na płatny lub zmianę kategorii tematycznej.
- Nauka odbywa się według informacji podanych przy kursie stacjonarnie lub online. Użytkownicy otrzymują materiały dydaktyczne w formie plików PDF lub ebooków.
IX. KONTAKT
- Ze Sprzedającym można skontaktować się za pośrednictwem strony https://empowermedia.pl/, poczty internetowej lub telefonicznie.
- Odpowiedzi wysyłane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.
- Maile wysyłane przez Kupującego powinny być podpisywane imieniem i nazwiskiem.
X. ZWROTY I ANULACJE, GWARANCJE, ODSTĄPIENIE
- Wszelkie sugestie dotyczące produktów należy zgłaszać bezpośrednio do Sprzedającego.
- Stosowane są certyfikaty bezpieczeństwa, tym samym Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłanie danych w tym realizację transakcji bankowych.
- Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od tej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od zawarcia Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć w pisemnej formie zgodnej z prawem konsumenckim.
- Konsumentowi zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy, o której mowa w ust. 1, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku zaakceptowaniu regulaminu, kupna i rozpoczęcia kursu bądź konsultacji kwota środków pieniężnych nie podlega zwrotowi.
- Prowizja transakcyjna za płatności online za pomocą Przelewy24 nie ulega zwrotowi.
XI.REKLAMACJE
- Jeśli po otrzymaniu materiałów dydaktycznych Kupujący dostrzeże niezgodność towaru z zamówieniem zobowiązany jest powiadomić o tym Sprzedającego. Opis reklamacji powinien zostać wysłany niezwłocznie na adres email Sprzedającego.
- Towar niezgodny z zamówieniem zostanie wymieniony na wolny od wad. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne towary do wyboru.
- Reklamacja rozpatrzona zostanie w terminie 10 dni od jej zgłoszenia.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy i nieprawidłowości w zakresie transmisji internetowej, a także skutki wysłania niekompletnych danych i informacji.
- W przypadku rejestracji, za dostęp do panelu odpowiedzialny jest Użytkownik, który nie powinien udostępniać swojego loginu i hasła.
- Zawartość strony jest własnością Sprzedającego i podlega ochronie prawnej. Wszystkie zdjęcia oraz treści strony mogą być wykorzystane jedynie za pisemną zgodą właściciela.
- Twórcą materiałów edukacyjnych jest Sprzedający a obrót materiałami edukacyjnymi następuje za jego zgodą i nie narusza przepisów prawa, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883 o ochronie danych osobowych. Kupujący ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usług czy zmiany profilu działania.
- W sprawach nieuregulowanych powyższymi ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Rozwiązywanie sporów internetowych na terenie Unii Europejskiej.
- Regulamin może być zmieniony w każdym czasie. O zmianach Regulaminu, terminie wejścia zmian w życie, Użytkownik będzie poinformowany za pomocą strony akademialiderowgastronomii.pl. Wszystkie zmiany Regulaminu, wchodzą w życie w terminie 7 dni od daty publikacji.