empower
your knowledge
Brief graficzny: logo / brand book / key visual – jak rozpocząć rozmowy z agencją o identyfikacji wizualnej marki?
O tym, czym dokładnie jest brief i o jego ogólnych celach dość szeroko pisaliśmy tutaj. Jeśli ten wpis masz za sobą, to świetnie, jeśli nie i chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak i dlaczego wypełniać briefy dla agencji marketingowych – koniecznie go przeczytaj!
Jak stworzyć przyjazną użytkownikom i generującą wzrost stronę internetową?
Kiedyś to się budowało strony… Kilka godzin, kliknięć i gotowe. Dzisiaj? UX, CX, strategia, konwersja, generowanie leadów… Jak się w tym wszystkim odnaleźć?
Jak przygotować brief dla agencji marketingowej – sztuka precyzyjnej komunikacji.
Delegowanie działań marketingowych to zadanie, które wydaje się zwykle bardzo proste. W wyobrażeniach przekazujesz wizję, opowiadasz o pomyśle, a agencja marketingowa po prostu idealnie go oddaje i realizuje. Potem czeka Cię pasmo sukcesów, szybki rozwój marki i wzrost sprzedaży.