Rozwijaj z nami swój dział marketingu!
empower
your team
Wiemy, jak organizować efektywną pracę projektową w obszarach marketingu i sprzedaży, sami pełnimy funkcję zewnętrznego działu marketingu, dlatego zapraszamy do podjęcia współpracy w zakresie szkoleń dla wewnętrznych działów marketingu, podczas których:
- pomagamy zrozumieć i wprowadzić zmiany w organizacji pracy danego działu,
- budujemy zespołowe podejście – niezwykle istotne w efektywnej pracy kreatywnej i osiąganiu coraz wyższych wyników sprzedażowych,
- dzielimy się najlepszymi praktykami z obszarów marketingu i sprzedaży, które wpływają pozytywnie na efektywność i efekty pracy.
Marketing strategiczny w organizacji
To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
- produkt / usługa, którą sprzedajesz została wprowadzona na rynek kilka lat temu i zauważasz znaczące spadki zainteresowania klientów i sprzedaży,
- sprzedajesz swoje produkty / usługi bez zaplanowanej strategii,
- masz poczucie, że Twoi klienci to przypadkowa grupa osób, o której niewiele wiesz.
Podczas szkolenia będziemy projektować strategiczne działania komunikacyjne dla produktów i usług, w tym:
- przeanalizujemy obecne działania marketingowe w kontekście ogólnych zasad tworzenia strategii marketingowej,
- zbadamy wizję i misję organizacji oraz umiejscowienie produktu na mapie działań strategicznych organizacji,
- określimy kto jest klientem idealnym vs. kim jest klient obecny / przedstawimy zasady tworzenia persony / podstawy analizy ścieżki customer journey,
- opracujemy brand strategy – przeprowadzimy analizę czynników budujących siłę brandu,
- określimy cele biznesowe i strategiczne marki, w tym wytyczne tworzenia i ich realizacji.
- pokażemy jak efektywnie wykorzystywać narzędzia marketingowe niezbędne do realizacji działań strategicznych (m.in. social media, marketing automation, UX – w zależności od typu produktu/usługi),
- omówimy w jaki sposób prowadzić analizę i ewaluację działań marketingowych.
Efektywne zarządzanie projektami marketingowymi
To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
- zauważasz, że na spotkaniach omawiacie cały czas te same tematy, praca nie posuwa się do przodu, a odpowiedzialność za realizowanie zadań się rozmyła;
- Twój zespół urósł w ostatnim czasie i potrzebujesz na nowo poukładać w nim procesy;
- Twój zespół współpracuje interdyscyplinarnie z innymi działami i chcesz aby ta współpraca przebiegała sprawnie dla wszystkich zaangażowanych stron.
Podczas szkolenia będziemy skupiać się na tym, jak maksymalnie wykorzystać zasoby działu marketingu i uporządkować jego pracę. Będziemy poruszać takie tematy jak:
- efektywność osobista i zespołowa w zarządzaniu pracą własną w dziale marketingu,
- jasne cele, zwinne realizacje – jak ułatwiać sobie i innym złożoną pracę projektową?
- kreatywność i kreacja – jak efektywnie zarządzać procesem kreatywnym zespołu marketingowego (zasady efektywnej pracy twórczej z działem graficznym/wizualnym/wideo),
- zasady efektywnej pracy zespołów interdyscyplinarnych – jak mądrze łączyć i wymagać w różnorodnym środowisku branżowym?
- outsourcing – co i kiedy warto delegować poza dział marketingu?
Marketing relacji i jakości
To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
- budujesz społeczność wokół swojej marki i chcesz podnieść jej zaangażowanie;
- czujesz, że klienci, którzy reagują na komunikację marki odbiegają od grupy, którą chcesz do siebie przyciągać;
- chcesz podnieść doświadczenie sprzedażowe, posprzedażowe i reklamacyjne w swoim przedsiębiorstwie.
Ze szkolenia dowiesz się jak budować angażującą komunikację i grupy lojalnych klientów / ambasadorów marki, wykorzystując zasoby organizacji? Szkolenie dedykujemy markom nastawionym na relacyjne i jakościowe podejście do działań marketingowych. Podczas tego szkolenia analizujemy elementy komunikacji pogłębiając poniższe obszary:
- marketing relacji – jak budować w firmie dojrzałe podejście relacyjne,
- analiza ścieżki klienta – jak badać i mierzyć jakościowo doświadczenia klienta/użytkownika na różnych etapach lejka sprzedażowego?
- relacyjne Biuro Obsługi – jak szkolić BOK tak, aby wpływał pozytywnie na doświadczenie klienta
- sytuacje trudne – jak wykorzystywać sytuacje trudne (reklamacje, niską retencję) jako szansę na rozwój produktu / usługi?
Content marketing
To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
- Twój zespół samodzielnie tworzy kreacje do kanałów komunikacji, oraz
- szukasz nowych sposobów na tworzenie angażujących treści;
- chcesz otworzyć nowy kanał komunikacji w nieznanym dotychczas medium.
Warsztat content marketingu to bardzo twórczy czas, podczas którego wprowadzamy uczestników w aktywne poszukiwanie własnej, twórczej drogi opartej o możliwości wszystkich dostępnych kanałów komunikacji: social media (Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, TikTok), kampanii outdoorowych, materiałów drukowanych i wielu innych z zastosowaniem zasad tworzenia:
- angażujących treści tekstowych (podstawy copywritingu)- w tym storytellingu i marketingu wartości,
- kreacji graficznych – w szczególności ogólnych zasad tworzenia ciekawych i spójnych treści graficznych,
- kreacji wideo i możliwości ich tworzenia w bezpłatnych aplikacjach.